BILETY MIESIĘCZNE - ANDREWBus Maltrans Przewozy Osób

Przewóz osób
ANDREWBUS & Maltrans
Przejdź do treści

Menu główne:

SPRZEDAŻ BILETÓW MIESIĘCZNYCH
-TUREK-KARUZELA
na GRUDZIEŃ 2023r.
28.11.2023
29.11.2023
30.11.2023
01.12.2023
04.12.2023
05.12.2023
na STYCZEŃ 2024r.
21.12.2023
22.12.2023
29.12.2023
02.01.2024
03.01.2024
04.01.2024
w godzinach 08:00-15:30
---------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------
- UNIEJÓW ul. TARGOWA 25
na GRUDZIEŃ 2023r.:
30.11.2023
01.12.2023

w godzinach 09:00-16:00
             


TUREK, ul. Dworcowa C.H Karuzela
Informujemy, że za brak biletu miesięcznego podczas kontroli przewidziana jest kara finansowa w wysokości 50.krotności ceny najniższej biletu jednorazowego, niezależnie od relacji przejazdu. W przypadku braku dokumentu upoważniającego do ulgi nakładana jest kara w wysokości 40.krotności ceny najniższego biletu jednorazowego, niezależnie od relacji przejazdu.
UWAGA! Bilet ulgowy ważny jest wyłącznie z ważną legitymacją uprawniającą do ulgi (dowód osobisty, prawo jazdy, karty biblioteczne etc. nie są dokumentami uprawniającymi do żadnej ulgi).
ZASADY NABYWANIA BILETU MIESIĘCZNEGO:
Bilet miesięczny na nowy miesiąc możemy nabyć:
1. w kasie biletowej- w Turku, Kiosk przy Karuzeli, w terminach wskazanych powyżej;
2. w kasie biletowej - w Uniejowie, ul. Targowa 25, w terminach wskazanych powyżej.

Gwarantujemy najniższe ceny biletów miesięcznych. Okresowe promocje.
Honorujemy wszystkie ulgi ustawowe: (uczeń/student/nauczyciel/niewidomy/niepełnosprawny etc.)
Najczęściej zadawane pytania:
1. Jaka jest cena biletu miesięcznego?
Informację o cenie biletu uzyskasz w kasie biletowej, w dniach otwarcia kasy.
2. Od kiedy i do kiedy można wykupić bilet miesięczny?
Bilet miesięczny można nabywać:
a) w biurze- ul. Targowa 25, Uniejów- dni sprzedaży ogłoszone są co miesiąc na naszej www.
b) w kasie biletowej w Turku, kiosk przy Karuzeli- dni sprzedaży ogłoszone są co miesiąc na naszej www.
3. Jestem osobą niepełnosprawną/niewidomą. Czy przysługuje mi ulga na bilet miesięczny? Jakimi dokumentami muszę się okazać?
Honorujemy wszystkie ulgi ustawowe, np. niewidomy, niepełnosprawny, uczeń, student, nauczyciel, doktorant etc.  Przy zakupie biletu ulgowego zobowiązany jesteś do każdorazowego okazywania dokumentu, będącego podstawą do ulgi.
4. Czy wykupując bilet miesięczny po raz kolejny muszę okazać w kasie legitymację szkolną?
Bezwzględnie.
5. Zagubiłem bilet miesięczny, co teraz zrobić?
Nie wydajemy duplikatów. W takich wypadkach należy niezwłocznie skontaktować się telefonicznie z firmą, która obsługuje Twoją linię komunikacyjną (czyt.pkt 1).
6. Z ważnego powodu nie zdążyłem kupić biletu w kasie biletowej, gdzie mogę go kupić po zakończeniu sprzedaży w kasie?
TYLKO W WYJĄTKOWYCH sytuacjach za pośrednictwem kierowcy. Zwracamy się do pasażerów o nabywanie biletów wyłącznie w kasie biletowej. Uchroni to kierowców od dodatkowych obowiązków i nadmiernego obciążenia podczas jazdy.
7. Czy mogę spodziewać się kontroli biletów w autobusie?
Każdy pasażer posiadający bilet miesięczny obowiązany jest do jego okazywania W FORMIE ORYGINALNEGO WYDRUKU Z BILETERKI FISKALNEJ, wydanego w kasie biletowej,  przy każdorazowym wsiadaniu do autobusu.
Uwaga! Podczas korzystania z przejazdów w trakcie kontroli nie honorujemy kserokopii biletów, zdjęć w telefonach it.  Kierowca ma obowiązek każdorazowego sprawdzania biletu miesięcznego.
Firma zatrudnia również kontrolerów, posiadających stosowną legitymację (kontrole okresowe). Na codzień natomiast do kontroli upoważniony i zobowiązany jest kierowca.  Możesz również spodziewać się okazjonalnej kontroli biletu w autobusie przez samego właściciela firmy. Należy pamiętać, że bilet ulgowy ważny jest jedynie z ważną legitymacją.
                                      
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego